woensdag 3 november 2010

Pimpernelleke

Sinds gisteren ben ik online met mijn nieuwe website: Pimpernelleke
Afgelopen weken heb ik hard gewerkt aan het opzetten van mijn nieuwe bedrijfje. Ik had jullie al de draak en michael laten zien. Deze zijn nu te koop bij zes winkels in Nederland.
Ik heb dus nu een KVK nummer, een BTW nummer, een website, visitekaartjes, facturen geschreven, eerste betalingen ontvangen, inkoop-ervaring (telkens te weinig haha), pakketjes gemaakt, een testteam geregeld (dank Kirsten, Esther en Ria!)....\

O ja: en een logo en een naam natuurlijk:



Leuk was dat! Nu ga ik lekker een moeder aarde ontwerpen, maar die gaat niet lijken de gebruikelijke moeder aarde die nu te koop is! Maar daar moeten jullie even op wachten want ik moet nu de kerstnachtcantorij opstarten, Knollenhollen organiseren voor Sint Maarten, en subsidieaanvragen doen voor het nieuw op te richten schoolorkest. Wie zegt er dat thuisblijfmoeder saai is?

3 opmerkingen:

  1. Wauw. Proficiat met de nieuwe website.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Wat ziet je nieuwe website er mooi verzorgd uit! Veel plezier en succes ermee.
    Groet,
    Mirthe

    BeantwoordenVerwijderen