zondag 24 januari 2010

En de laatste van de serie Annemijn

























En dit is de laatste van de serie taarten voor Annemijn. Ik vond hem wel geslaagd. Hij was natuurlijk ook voor Esther, het nichtje van ons, die ook in januari jarig is en vier jaar wordt. Voor zulke meiden is het altijd leuk om taarten te maken, daar kan ik me helemaal in uitleven!

Vandaag vierden we bij tante Monique de clusterverjaardag der vluggen die in januari geboren zijn. Het lijkt het liedje wel. Een praktische invulling vind ik wel. Deze keer vierden we vijf verjaardagen ook van manlief, en twee schoonzussen lief. We wonen net allemaal te ver uit elkaar om gemakkelijk bij elkaar op visite te gaan. Leuk ook dat we op deze manier ook de verjaardagen van de kinderen kunnen vieren.

Nu zit het er gelukkig weer even op. Pas in mei is Hendrik aan de beurt. Nu ga ik me concentreren op mijn aanstaande zangexamen. Ik ga in februari auditie doen en dan hoop ik dat ik in juni examen mag zingen. Duim maar alvast een beetje voor me...

3 opmerkingen:

  1. de taart was weer geweldig om te zien en heeeerlijk om te proeven!
    het was een leuk feest!
    succes met de volgende stap in je zangcarrière!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige (en vast overheerlijke) taarten kan je maken!

    Warme groet,
    Maureen

    BeantwoordenVerwijderen