woensdag 16 december 2009

Sloffen

Hendrik kwam terug met het bericht dat hij sloffen aanmoest van Juffie in de klas. Nou hebben ze nog nooit sloffen aangehad, die van mij... Maar goed, ik kreeg van een vriendin een patroon om zelf sloffen te breien of te haken. Daarna worden ze vervilt in de wasmachine.Dus wij aan de slag. Nu neemt Hendrik het zelf even over, ze leren breien op school. We showen het resultaat nog wel....


O ja, om te laten zien dat hier niet alles verantwoord hier is een foto van Annemijn met little ponies!



2 opmerkingen:

  1. Ik wilde net zeggen dat ik het heel verantwoord vind dat kinderen leren handwerken, ja ook jongens, zie ik jouw foto erna van de little pony's. Kostelijk! Haha..
    Groet Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pachtig dat contrast tussen die breiende jongen en dat roze kitsch plastic kasteel!

    Wat leuk trouwens dat ze dat leren op school.

    BeantwoordenVerwijderen