zondag 13 december 2009

Probleem en industrieel ontwerper...

Ik heb een probleem. En dat laat mij niet los. Ik werd zelfs midden in de nacht wakker met een oplossing.


Kijk, Sint heeft nieuwe mooie wolletjes gegeven. Daar zijn de kinderen dol op, want je kunt er mee vingerhaken, breien, tot hamstervoer knippen of gewoon knoopjes in leggen, ook leuk ;-) Maar, na een paar maanden ziet het er zo uit:


Herkenbaar? Alles door elkaar in de knoop. Dus nu mijn probleem, hoe hou ik die nieuwe wolletjes nou mooi? Nou hoop ik dus dat dat zo blijft door er een haarklemmetje op te doen.


Nu ben ik naast thuisblijfmoeder (huisvrouw durf ik mijzelf niet te noemen, daar maak ik te weinig voor schoon), zangjuf, supervrijwilliger en alle ander talloze functies ook ooit afgestudeerd als industrieel ontwerper in Delft. Ingenieur dus ;-) Mij bekruipt dan ook gelijk het gevoel bij mijn wolletjesprobleem, dat moet toch iemand anders ook gehad hebben? Dus ik zoeken op internet bij alle webhandwerkwinkels, maar NIETS! Moet ik dan toch een product ontwikkelen? de Bolwolstop?

Of heeft er iemand een geweldige oplossing?

4 opmerkingen:

  1. Ik zou de bolwolstop verder gaan ontwikkelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, ik maak het ook altijd zo ingewikkeld ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bolletje wol in een boterhamzakje doen, touwtje erom en voila: opgelost is je probleem! :)
    groetjes, ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk dat is nou leuk, een oplossing! Ik denk dat een boterhamzakje alleen ook al goed werkt. Touwtje erom lijkt me er weer af te schieten. Misschien een elastiekje?

    BeantwoordenVerwijderen