zondag 19 september 2010

draakje

Wat een heerlijke tijd, deze tijd vol Jan de Wind en regenboogweer. Vrijdag nog was de dag afwisselend regenachtig, zonnig en beide tegelijk. Net voor we op school kwamen werden we nog helemaal natgeregend, maar gelukkig stond voor ons een prachtige dubbele regenboog voor ons in de donkergrijze lucht. Samen fietsten we hard naar school, want daar moest natuurlijk de pot met goud liggen!

De laatste tijd bruis ik van creativiteit. Zo heb ik net de laatste hand gelegd aan een mooie draak voor op de seizoenentafel. De Vrije School viert op 29 september het Sint Michaelsfeest. De aartsengel Michael verslaat de draak. Een mooi tafereel wat staat voor de innerlijke strijd die we allemaal voeren.

Nu vond ik de draken die kant en klaar te koop waren niet zo leuk dus trok ik de stoute schoenen aan en ontwierp er zelf één. Wat een kick als het patroon blijkt te kloppen en als het ook nog heel mooi wordt!

Nu heb ik zo de smaak te pakken dat ik wel een eigen atelier op wil richten. De naam heb ik al, pimpernelleke lijkt me leuk!

Guusje  was zo lief om er een mooie foto van te maken! Guusje is ook helemaal in drakesferen, kijk maar op haar blog!

1 opmerking:

  1. Hallo Nelleke,

    Wat leuk dat je weblog weer actief is. En in zo'n mooi herfstjasje gestoken! Leuk om te lezen over al je creatieve uitspattingen. Wat een prachtig draakje heb je gemaakt, super!

    Hartelijke groet,
    Mirthe

    BeantwoordenVerwijderen